teisipäev, 3. august 2010

tahaks nagu

kodus
üksi
kumus käimata
haapsalus käimata
üksi
teine päev kodus
kah üksi
neljapäev on genis
luuleõhtu vist
teised lähevad
tättet kuulama
vist
ma seal genis
üksi
üldiselt tühi august
ja üksi
peaks raha saama
lähen mängin kidra
üksi
mul tilluke djembe ka
aga ma ju ise
üksi
kidraga
tahaks nagu selle
haapsalu-pärnu tripi
ära teha
tasuta
ja mitte üksi
ulme
enam ma ei kirjuta neid üksikuid sõnu üksinda üksteise alla üksteisest eraldi. paarikaupa veel. aga mitte üksi. mõni üksik las jääda üksi, ise ta soovib nii. ma ise võtaks küll teistele sappa, aga te ju arvate minust teisiti? põnev oleks küll aru saada sellest muljest, mida ma teistele üldiselt jätan.. lihtsalt, et teada, kuidas ma peaksin end väljendama, et kõik saaks ka päriselt nii nagu mulle näib.

ja ma löikasin juuksed ära. aga keegi ei näe. mwhahaha

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar