esmaspäev, 27. detsember 2010

that's nice

aasta on lõppemas
lahti ja tagasi kinni on pakitud
kuusada viiskümmend kaheksa päeva
ja pool, sest üheksas on hakitud
ning pool ja kuus päeva on avamata.

aasta on läinud hästi
sest talvel olin masendunud
kevadel ikka veel üksi
suvel oli see kõik asendunud
lärmiga mis sai mu rütmiks
ja mind lõi

aasta on läinud hästi
sest sa tulid ja olid
ja oled ja praegu küll pole
siin. aga sa oled kui esimene kõhukorin
peale jõulusöömangut
ja see tunne on hea

ja nüüd vist kadus riim
kuid see polegi ju tähtis.
kuna ma pole näind sind kaks päeva
mõmisesin. üksi.
sest sina ju ei mõmisenud
nagu sul on kombeks
..kuigi ma arvasin, et su
mömin
häirib mind
ja su potisoengufoobia
ja sümmeetria
&sirged jooned
selged piirid
ja korrapärane rütm
ma ei tea
mida pean tegema
et see püsiks
sest mulle meeldib
000000000000
mul kadus rütm
ja riim
ja mõte
ja jasid sai liiga palju
spontaansus wuhu
segadus
aga üldiselt tahtsin jõuda
selleni et
mul on isegi sõnadesse,
mida ma tunnen hästi,
raske panna kirja
et sa oled tähtis
ning et kui sind poleks
upuksin praegu lumme
ja libiseksin jääl
tõenäolislelt vastu seina
või posti
avalikus kohas
ning oleksin õnnetu

ehk siis
sa teed mind õnneliku(ma)ks

ja seda ka et
ma ei oska midagi vastu anda


25. dets, 10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar