neljapäev, 30. detsember 2010

tundub, on viimane aeg

Homme peaks vist pidupäev olema. Ise ma pidu ei tee ja ühtegi kutset pole ma kah saanud seega olen oma uhkuse päästmiseks sunnitud ütlema, et mul lihtsalt pole tuju homme miskit ette võtta. Samas see väga vale polegi, pigem täiesti tõsi. Ning "uue-aasta-lubadust" mul ka pole. Ning üleüldse ma loodan, et homme on parem päev ja tuju vastupidine tänasele. JA ÜLEÜLDSE seoses lubadusega kummitab hommikuni mind Vennaskonna "lubades kõike, mida saab soovida.. muusikat, valgust ja raha. Igavest elu lõppevas öös, selleks et.." põmm-põmm-tratataa-põmm-põmm. Ja üleüldse, kui miskit mind hommikuni piinab, võib järeldada, et ma magan pärastlõunani või õhtuni ning ärgates uimase peaga peaksid küll head ideed pähe tulema.
Ja pagan, see laul on hea. See Vennaskonna oma.

1 kommentaar:

  1. mm.. Vennaskond.. piinlesin paar päeva tagasi odekolonni ja suitsu vines ..

    VastaKustuta