neljapäev, 6. jaanuar 2011

viis senti

Homme esimene äratus kella poole seitsmeks hommikul, teine äratus 7 minutit enne seitset ja kolmas äratuse 1 minut peale seitset. Vaheajal ajavad nii väikesed numbrid parajalt segadusse.

Valu teeb haiget. Ma vist polegi siin oma valuhädast kirjutanud? Selg valutab. Kogu aeg. Väga. Valule vastu hakkamiseks on mul valuvaigisteid.. ja teoorias ka füsioteraapia, mis siiamaani teeb ainult valu juurde. Ja köha on ka. Kui köhida, siis selg rapub ja iga köhatus on piin.

Ning uni on. Uni on piisavalt tugev, et kutsuda minus esile mu üleloomulikke võimeid. Nimelt.. päevasel ajal on võimatu siin majas magada, kuna lärm ja ülisuur huvi magajate vastu lihtsalt ei võimalda seda.. Elekter läks ära! Ma ainult soovisin seda, ja kohe.. Seda ei juhtu siin tihti ning kui juhtubki, on teada, et keegi siin ei talu pikalt pimedust ning kukuvad üsna kiiresti magama. Ja umbes kolme tunni pärast, kui ma ärkasin.. ei pidanud ma kümmet minutitki ootama, kui elekter tagasi ilmus. Vot. Vähemalt mõnes asjas läheb minulgi hästi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar